HTML

lőpor+gyerekek+nyár

A blogon a 2011-es Amerikában töltött nyaram eseményeit fogom dokumentálni, amint egy gyerektáborban rakétákat építek, és különböző őrültségeket próbálok ki.

Friss topikok

  • József Attila: ez mi a halál akar lenni? :DDDDDD Power rangers szitakötő? :D (2012.08.05. 21:27)
  • József Attila: az 'Előjáték' című bejegyzést nem találom (2012.08.04. 01:07) végjáték
  • József Attila: Ő lesz a 7. gyerek :P www.horrortoys.net/modules/WS_Comics/images/games_pic/mm2_chucky_photo_02_dp... (2012.07.03. 20:43) A kezdetek
  • lu_mi: Nagyon komoly lett a jelmezed! :D Like a sir! (2012.07.02. 22:14) Szabadnap.
  • József Attila: Megint előadtad a "kávézós" beszéded? :D (2012.06.28. 21:43) Orientáció 2.0

Linkblog

2011.07.23. 23:55 Atreaer

Chillaxing

      Az elmúlt napok a tribals után a legnyugodtabb napok voltak a tábori életemben. A szezon vége közeledtével, és az Amerikát sújtó hőhullám miatt (40+ fokok, éjszaka se megy 27-28 alá) a programok jó része törölve lett, így végre volt időnk kicsit kikapcsolni.

      Átlagosan napi 2-3 órányi tó/medence idősávunk volt az elmúlt három napban, a medencéhez először jutottam le a három hét alatt, határozottan kellemes volt. Az egész napos pihenés azért nem teljesen pihenés, még így is hajtunk mint egy őrült, de egy kis lélegzetvételhez elég volt. A hőségnek hála ha az ember egy helyben áll, akkor is szakad róla a víz.

        Tegnap este fun vastlebe mentünk kirándulni, minigolf, gokart, görkorcsolyapálya. Két órát görkorcsolyáztam, nem estem, és csak párszáz alkalommal öltem meg majdnem valakit, de szerencsére ha elég hangosan ordít az ember, igen gyorsan ugrálnak el a többiek előle. A gokartnál sikerült egy szépet ütköztem, előttem haladó lány minden létező kanyart külső íven vett, lassan haladt, a negyedik után meguntam, úgy döntöttem ideje előzni. Erre egy velőtrázó "na azt már nem" kiáltás közepette elém rántotta a kormányt, majd ledöbbent amikor belerohantam. Mivel egy dodzsemnél is jobban ki voltunk bélelve, a tömeg hurrogásán kívül más nem történt, röhögtünk az egészen. A minigolfból speed golf lett, mert 15 percünk volt végigmenni a fél órás pályán... megcsináltuk. Jó volt, csak nem kellemes egy másodikos gyerekekre tervezett 60 fős buszban 75 15 éves megtermett gyerekkel együtt utazni.

       Találtunk egy diabolot a táborban, az elmúlt napokban azzal szórakoztam, tanítgattam a gyerekeket, jól elvoltunk. Hihetetlen mennyit számít az a pár év kiesés, de nembaj, legalább jól elvagyunk.

        Ma megkezdődött a második szezon, megérkezett a két új gyerek, egyenlrőe sokat nem tudok róluk mondani, normálisnak tűnnek, majd kiderül. Kell egy új szekrény, mert nem tudtak megegyezni ki hová pakol, ma délután azt intéztem.

       Tegnap este bankett volt, amire nekem fél órával előtte kiderült, hogy mégsem öltönyös esemény, de úgy voltam vele, hogyha már van egy öltönyöm, akkor föl fogom venni, szóval a 38 fokban teljes öltönyben, zakóval, ahogy illik felöltözve indultam el az esti programra. Az öltönyöm hatalmas sikert aratott, mindenki kicsit elegánsabbna öltözött, de erősen kilógtam a tömegből.

        Esténként amikor épp nem OD-n vagyok az utazást tervezzük, egyre valószínűbb hogy délre fogunk vonatozni két hetet (hárman, két őrült brittel hobby hillről), és közben összefutunk pár másik csoporttal amikor útjaink keresztezik egymást.

        Holnaptól belevágunk a második három hétbe teljes gőzzel, még keményebb és hajtósabb lesz mint az első szezon, ha ez lehetséges (az eddigieket elnézve lehetséges)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://itisrocketscience.blog.hu/api/trackback/id/tr163092596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása