HTML

lőpor+gyerekek+nyár

A blogon a 2011-es Amerikában töltött nyaram eseményeit fogom dokumentálni, amint egy gyerektáborban rakétákat építek, és különböző őrültségeket próbálok ki.

Friss topikok

  • József Attila: ez mi a halál akar lenni? :DDDDDD Power rangers szitakötő? :D (2012.08.05. 21:27)
  • József Attila: az 'Előjáték' című bejegyzést nem találom (2012.08.04. 01:07) végjáték
  • József Attila: Ő lesz a 7. gyerek :P www.horrortoys.net/modules/WS_Comics/images/games_pic/mm2_chucky_photo_02_dp... (2012.07.03. 20:43) A kezdetek
  • lu_mi: Nagyon komoly lett a jelmezed! :D Like a sir! (2012.07.02. 22:14) Szabadnap.
  • József Attila: Megint előadtad a "kávézós" beszéded? :D (2012.06.28. 21:43) Orientáció 2.0

Linkblog

2011.07.13. 05:00 Atreaer

Szabadnap 2.0

Nemrég értem haza az első (második) szabnapomról, fárasztó de kellemes napot tudhatok magam mögött.

        Reggel a rekkenő hőség miatt elhatároztuk, hogy a vízeséshez megyünk, amiről kiderült útközben, hogy egy másfél órás túrára van az erdő kellős közepén. Az út egy vékony kis kitaposott ösvény volt, meglepően könnyedén vettük az akadályt, majd megérkeztünk a vízeséshez. Aki még sohasem állt vízesés alatt, annak összefoglalva: jéghideg, elemi erejű, és lélegzetelállító (a szó átvitt és tényleges értelmében is). Sokáig nem lehetett alatta állni, mert nem volt több mint 12-13 fokos. Viszont ezért cserébe az egész kis kürtőt ahol a patak folyt lehűtötte egy hihetetlenül kellemes hőmérsékletre. Itt a kb 15-20 counselorral ak övetkező három órában beszélgettünk, ittunk (tak és mértékkel), és néha visszamásztunk a vízbe.

        Mindenkinek aki a "lesz olyan pillanat, amikor fizikailag nem vágom magamat tropára" mellett fogadott a nyár elején sajnálattal közlöm, hogy mire a vágás a kezemen begyógyult, addigra sikerült egy gyönyörű véraláfutást, párezer bogárcsípést (nem láttam még ennyi szúnyogot/egyéb szúró-szívó bogarat soha) a lábamon véresre kaparva (éjszakánként sikerült elérnem), és egy felszakadt tenyeret összeszedni, ezt ma a vízesésnél, a sziklák csúszósak. Szerencsére semmi komoly, inkább csak kellemetlenségek, de azért jó lenne már egy pár nap amikor valamim nem fáj^^

        A vízesés után visszamentünk, ahol visszafelé én cipeltem a szemét felét, és a zsákon több lyuk volt mint anyag, szóval olyan szagot árasztottam mint aki sörben fürdött. Valamiért úgy éreztem hogy jó lenne kicsit tesztelni a fizikai limitemet, úgyhogy bár utolsóként indultam a sorban 5 perc késéssel (szemetet szedtem), másodikként értem föl az autókhoz.

        Ezután a helyi plázába mentünk, az eredeti terv szerint kajálni és megnézni egy filmet. Kajálni a wendysbe tértem be, ahol egy double baconatort rendeltem. (http://goshredded.com/wp-content/uploads/2011/05/baconator1.jpg) Miközben fogyasztottam, éreztem amint tömődnek el az artériáim, de akkor is zseniálisan amerikai volt, nagy, zsíros, hihetetlenül egészségtelen, és hihetetlenül finom.

        A terv szerint vettünk mozijegyet, majd elugrottam venni egy könyvet ami khm... sikerrel zárult  https://m.blog.hu/it/itisrocketscience/IMG_0058.JPG mindenesetre a könyvespolcom határozottan jól néz ki.

        Mivel a nap folyamán már eleget költöttem, ezért visszamentem a mozipénztárhoz, és visszaváltottam a jegyemet, majd az egyik counselorral beültünk a könyvesboltba beszélgetni és olvasni, kellemes kis lazulás volt. Ezután elmentem, és vettem két új pólót magamnak, mivel a ruháim a mosások alkalmával (mint mindenkié) folyamatosan fogyatkoznak (3 zokni, 2 boxer és 2 póló eddig).

         Mikor végetért a film, kiderült hogy az egyik autó sofőrje önkényesen lelépett, szóval hazafelé az öt fős autóban kilencen utaztunk, ketten az anyósülésen, öten hátul, és egy ember a csomagtartóban. Nekem legalább jutott biztonsági öv, meg egy megtermett brit az ölembe, hosszú fél óra volt, a megérkezés után öt percig nyöszörögve feküdt mindenki a fűben.

         Holnap kezdődik előről minden, a következő szabadnap jövő kedden lesz, addig is lesz pár bejegyzés, most pedig pár kép

https://m.blog.hu/it/itisrocketscience/IMG_0055.JPG

https://m.blog.hu/it/itisrocketscience/IMG_0051.JPG

aki érti érti, aki nem nem :P

https://m.blog.hu/it/itisrocketscience/IMG_0053.JPG

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://itisrocketscience.blog.hu/api/trackback/id/tr103062363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása