HTML

lőpor+gyerekek+nyár

A blogon a 2011-es Amerikában töltött nyaram eseményeit fogom dokumentálni, amint egy gyerektáborban rakétákat építek, és különböző őrültségeket próbálok ki.

Friss topikok

  • József Attila: ez mi a halál akar lenni? :DDDDDD Power rangers szitakötő? :D (2012.08.05. 21:27)
  • József Attila: az 'Előjáték' című bejegyzést nem találom (2012.08.04. 01:07) végjáték
  • József Attila: Ő lesz a 7. gyerek :P www.horrortoys.net/modules/WS_Comics/images/games_pic/mm2_chucky_photo_02_dp... (2012.07.03. 20:43) A kezdetek
  • lu_mi: Nagyon komoly lett a jelmezed! :D Like a sir! (2012.07.02. 22:14) Szabadnap.
  • József Attila: Megint előadtad a "kávézós" beszéded? :D (2012.06.28. 21:43) Orientáció 2.0

Linkblog

2011.06.30. 04:51 Atreaer

Oscar átadás

A mai napom az összes eddigi közül a legintenzívebb volt, délelőtt felkészülés, délután pedig egy kis szabadidő, majd az oscar átadó, ahol megtudtuk ki melyik gyerekcsoporttal fog foglalkozni.

Az eredeti terv szerint kalóznak öltöztem volna, azonban a többiek őrültségének engedve Arnold Schwarzeneggernek öltöztem, mivel az akcentusommal tökéletesen tudtam hozni az összes fő szlogenjét. Azonban ez nem volt elég, Jamie kitalálta, hogy menjek félmweztelenül, felrajzolt kockahassal, mindennel ami kell. Erre jött a kontra, hogy fölmegyek a színpadra öltönyben, majd a ledobom az öltönyt, és letépem magamról a pólót. Akkora állatság, hogy muszáj volt belemenni.

Itt kezdődtek az izgalmak, amikor sikerült egy késsel igen csúnyán elvágnom az egyik ujjamat. Hála a vékony pengének semmi fájdalom nem volt, azt hittem csak egy egyszerű kis seb, semmi gond. Majd mikor sikerült a fürdőszobát egy brutálisan elkövetett gyilkosság helyszínévé változtatnom, úgy döntöttem, hogy ideje lenne elmenni egy nővérhez. Félmeztelenül, rajzolt kockahassal, és két vértől csatakos kézzel kocogtam át a nővérhez, miközben a tábor felén átjutottam. Bekötöttük a kezemet, azóta újrakötöttük, semmi komoly, csak sikerült mindent összevéreznem, pár nap és 100%-os lesz a kezem.

Az oscarra jópár ember NAGYON komoly jelmezekkel készült, de rajtam ottvolt a titkos fegyver, a zombi-póló az öltöny alatt (vérfoltok, véres-vizes foltok, koszfoltok, szakadt részek). Az átadón kiderült, kikkel fogok dolgozni, ami nem más mint aa...

wait for it

super senior gyerekek, vagyis a legidősebb csoport. Hárman leszünk, Lucas, a visszatérő, Robert, az angol kosártanár, és én. A táborban ez a legnehezebb csoport, szóval rögtön a mélyvízbe dobnak. Mindegy, végig fogom csinálni 100%-al, és komolyabb gond nélkül, a legkevésbé sem aggódok.

Miután kiderült a csoport, előrukkoltam a titkos fegyveremmel, és a legjobb Arnold akcentusom (Get to the choppaaaaaaa) mellett letéptem magamról a "fehér" pólót, amivel sikerült azonnali legenda státuszba emelkednem, az addig megállás nélkül folyó show-t sikerült öt percre megszakítani

Az estémet ismét hobby hillen töltöm, a csoport akivel eredetileg mentem volna, pubba ment, ahová 21 év a korhatár, szóval visszavonultam a második otthonomba itt a táborban. Holnap egész napos éles próbatanítás, és ma találkoztam pár korán érkezett táborozóval, akik tavaly jártak a rakétáknál, hát, nehéz dolgom lesz felülmúlni a korábbi éveket.

A műhelynek két nap alatt teljesen átalakítottam, kitakarítottam mégegyszer, rajzoltam/írtam jópár plakátot, kiragasztottam őket (motor, rakéta elemei, szabályok a műhelyben, röppályák, magasságmérés, stb). Meglepően jól sikerültek, és kifejezetten kulturáltan néz ki (amennyi az épületből kitelt) a hely.

Továbbra is hiányzik némi felszerelésem, de legalább elkezdeni el tudom majd a gyerekekkel az egészet. Ami hiányzik tapasztalatban, azt pótolni fogom bőven lelkesedéssel, odafigyeléssel és némi szorgalommal (nem röhög, többet voltam az állomásomon felkészítés céljából mint bárki más).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://itisrocketscience.blog.hu/api/trackback/id/tr803026276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása